התקשרו היום! גלי קארינה שרי 03-6711921  | gali@hamil.co.il

בואו להיות הזוכים של 2024!

המי”ל גאה להזמין אתכם לקחת חלק בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח, שמטרתה קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום זה.

אודות התחרות

 תחרות השירות הנערכת זו השנה ה- 21, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.

חזון התחרות – יצירת תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה.

בין הארגונים הזוכים

איכילוב, קבוצת ישראכרט, הראל ביטוח ופיננסים ביטוח ישיר, גולן טלקום ,מי עדן,
מנורה מבטחים, קידר מבנים ,תדיראן ,קבוצת ח.י , תעשייה אוירית ,יד שרה, גדות מסופים לכימיקלים בע”מ, עיריית ראשון, DHL Express ישראל, עיריית שדרות, שירות התעסוקה הישראלי, בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, MAX, מכבי שירותי בריאות, מגדל חברה לביטוח, קבוצת שלמה, עיריית ירושלים, קופת חולים מאוחדת, משרד התחבורה, תדהר, HOT , פלאפון, כלל ביטוח, צה”ל, רשת מלונות פתאל, אקו”ם, נטפים ועוד…

 

אנו מזמינים אתכם לקבל הכרה והוקרה על פעילותכם בתחום, ולמצב את עצמכם כארגון מוביל בשירות וחווית לקוח!

 

למידע נוסף, מלא פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם